El Mondo blog

„Látni tanulok. Nem tudom, miért, de bennem most minden mélyebbre hatol, és nem marad ott, ahol eddig leülepedett. Erről a belső tájról nem tudtam eddig” (Rainer Marie Rilke).

Bővebben (rólunk)

Ha tetszett...

Egyébként...

Szeretjük az értelmes vitát, bírjuk az őszinte kérdéseket és elviseljük a beszólásokat. Kulturált, intelligens olvasóink iránti tiszteletből moderáljuk a durván személyeskedő, tahó kommenteket.

Utolsó kommentek

Kontakt

Olvasói leveleket: a bloggal kapcsolatos metsző kritikát, netán baráti vállveregetést, netán kéziratokat az elmondo.mekdsz kukac gmail.com címre várunk.

2006.09.25. 16:12 Berber

Plaza védelem alatt a miniszterelnök

Dunakeszifelé tartottam a vonaton és egy párbeszédet csíptem el, amit gátlástalanul közlök, hiszen a személyiségijogok mostanság már nem a régiek.

Szitu: Két szőke plaza-cica hazafelé tart egy kis shoppingolásból. Az egyik felháborodottan ecseteli: " Te ne tudd meg! Hajnal ötre ért haza. Talajrészeg volt. Végigfeküdt a gusztustalan ruhájában a nappaliban. Megkérdeztem, hogy hol volt. Erre azt mondta, hogy csak sörözött a haverokkal. Mondtam, hogy: Ne hazudjál bazdmeg! (Szerintem a hitelesség megkívánja a szószerintiséget) Erre megint azt hazudta, hogy csak sörözött! Kurvára ki voltam! Mondtam is, hogy: Ne hazudjál! Láttalak bazdmeg a TV-ben! Te is ott randalíroztál! Ki nem mész többet oda!" Ezután a másik szőke megrendülten summázta a hallottakat: "Hát bazdmeg!"

De ezután jön a lényeg! Miniszterelnök Úr! Nem kell félni! Amit nem ér el a politika, hogy behívja az utcáról az embereket, elérik a plaza-cicák. A hölgy kíméletlenül megfékezte vandálkodó élettársát. Mint kiderült az ultimátum szerint, ha az Úr nem ér haza akkorra, amikorra párja, akkor aztán a hölgy az egyik barátnőhöz költözik. Nincs tehát baj. Legkésőbb az utolsó plaza-bolt zárásáig kell csak rendőri felügyeletet biztosítani, mert a tombolók ekkor hazaindulnak. A nem vandálok meg úgyis hazamennek egyszer, ha már megúnják.


1 komment

Címkék: politika gyurcsány haza


A bejegyzés trackback címe:

https://elmondo.blog.hu/api/trackback/id/tr93148000

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ferk 2007.08.28. 12:37:19

Nem semmi...
süti beállítások módosítása