A minap kaptam egy spam-smst az egyik banktól, akivel amúgy semmiféle kapcsolatom nincs. Itt az egyedülálló lehetőség, hogy saját tervezésű bankkártyám legyen. Rátehetem a kutyám képét vagy akár Hulk Hogant. Végre szélesre tárult tehát a lehetőségek kapuja, így most csupán két dolog szomorít el.
Másrészt ezt a forradalmi ötletet persze külföldön találták ki, hozzánk már úgy importálhatták, hogy valahol bejött. Tehát egy másik zseniális koponyának sikerült olyan reklámot is kiötölnie, ami fogyasztói igényt is generált.
"A nemzetközi tapasztalatok azt mutatják, hogy a felhasználók sok esetben valamilyen, számukra érzelmi többletet hordozó - családtag, közeli ismerős, barát, de akár a család kedvencének fotóját ábrázoló – kártyakép mellett döntenek. Szintén népszerű téma a kártyabirtokos által készített tájkép is." (forrás: bankkártya.hu)
Az MMS bukása még némileg visszaadhatta a hitet az emberben: mégsem lehetett eladni a félelmetesen jól megcsinált reklámokkal (küldd el a morajló bahamai tengerpart hangját vagy Rooney gólöröm-képét instant a havernak) egy olyan szolgáltatást, amire gyakorlatilag semmi szükségünk.
Utolsó kommentek