El Mondo blog

„Látni tanulok. Nem tudom, miért, de bennem most minden mélyebbre hatol, és nem marad ott, ahol eddig leülepedett. Erről a belső tájról nem tudtam eddig” (Rainer Marie Rilke).

Bővebben (rólunk)

Ha tetszett...

Egyébként...

Szeretjük az értelmes vitát, bírjuk az őszinte kérdéseket és elviseljük a beszólásokat. Kulturált, intelligens olvasóink iránti tiszteletből moderáljuk a durván személyeskedő, tahó kommenteket.

Utolsó kommentek

Kontakt

Olvasói leveleket: a bloggal kapcsolatos metsző kritikát, netán baráti vállveregetést, netán kéziratokat az elmondo.mekdsz kukac gmail.com címre várunk.

2008.05.06. 14:40 Metronom

A nő dícsérete - Mark M. Gong

Szeretem. Szeretem.

A képre kattintani tessék!

Játszik, hisz, takar, mutat...

Ruhát mutatni úgy, ahogy a nád ég le a tetőn. Egész addig passzívan járult hozzá a ház fűtéséhez, most elemi energiáit utolsó lehelletként kiadva megsemmisül belé. Lobbanás, életéhez képest apró idő, ám sűrűbb, mint bármikor azelőtt. Új hely, új feladat.

Ruhát mutatni úgy, ahogy a hajdani békepipák füstje visszatekint a ma dohányára. A béke kifejezőeszköze, utódjára, a béke megteremtésének hatástalan eszközére. A ruhafotós nem kéne, hogy műalkotást hozzon létre, inkább a pénz. Itt viszont komoly belső tartalmak rendelődnek az egyszeri megbízások mellé. Lehet így is...

ruhát mutatni.

Tessék megnézni.


6 komment

Címkék: ajánló design kultúra hangulat művészet erő párkapcsolat műmájer


A bejegyzés trackback címe:

https://elmondo.blog.hu/api/trackback/id/tr23446036

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bolomba (törölt) 2008.05.06. 18:15:48

Nofene, azt hiszem baj van a rendszerben, mert a mai elso normalis link az indexrol. Mitobb. Egy gyongyszemet talaltam ebben a postban!:) Kosz.

csg 2008.05.06. 20:10:51

Sajnos az ajánlott oldal nekem nem működik (próbáltam így-úgy-amúgy: FireFox, Oper, Internet Explorer)

Telemann 2008.05.06. 22:22:33

Jó a banner - 15 év design gyakorlat után mondom, nagyon jó.

csg 2008.05.07. 08:26:53

Köszi bolomba! A jobb oldalon csak a Contact felett húztam át az egeret és ott persze csak egy e-mail cím van. Így értettem félre a nyitóoldalt és jutottam arra, hogy a bal oldalról valami javascriptes marhaság vihet tovább (hashmark volt a link végén stb.)

zselex · http://zsele.blog.hu/ 2008.05.07. 16:24:47

Köszi szépen, ez tényleg nagyon jó!
süti beállítások módosítása