El Mondo blog

„Látni tanulok. Nem tudom, miért, de bennem most minden mélyebbre hatol, és nem marad ott, ahol eddig leülepedett. Erről a belső tájról nem tudtam eddig” (Rainer Marie Rilke).

Bővebben (rólunk)

Ha tetszett...

Egyébként...

Szeretjük az értelmes vitát, bírjuk az őszinte kérdéseket és elviseljük a beszólásokat. Kulturált, intelligens olvasóink iránti tiszteletből moderáljuk a durván személyeskedő, tahó kommenteket.

Utolsó kommentek

Kontakt

Olvasói leveleket: a bloggal kapcsolatos metsző kritikát, netán baráti vállveregetést, netán kéziratokat az elmondo.mekdsz kukac gmail.com címre várunk.

2008.04.26. 14:47 Mattheo Guilleaume

Micsoda badarság!

A csoda hátborzongató. A csoda magadon túl emel a transzcendens világba, ami erősebb, hatalmasabb és szentebb. A csodák ritkák. (Kattints ide...)

Az ember okos és racionális, a Felvilágosodás óta pedig különös kéjjel leplezi le a szemfényvesztést. Viszont a szűk elit nem egy esetben magánál tartja a ismeretet, s a maradékra, mint afféle babonás népségre tekint. Te is így tégy! (Esetleg jelezd, hogy téged bizony nem vertek át, mert ez a többieket, a tudatlanokat, még inkább idegessé teszi...)


12 komment

Címkék: csoda matematika vakvágány


A bejegyzés trackback címe:

https://elmondo.blog.hu/api/trackback/id/tr93443180

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Amondo 2008.04.26. 16:45:34

Én csak azt nem értem, mi köze ennek a szexuális önmegtartóztatáshoz Amerikában.

csg 2008.04.28. 09:18:17

Hát ez nem jött be. Kiírták, hogy "Szád becsukni", pedig nem is volt nyitva. :-)

Egyébként tudom mi van a dolog hátterében. Itt nálunk a cégnél pár napja pont ez a gömb volt napirenden.

Amondo, a szexuális önmegtartóztatás, hogy jön ide?

ficus 2008.04.28. 09:45:03

de durva! én is rájöttem, hogy mi áll a hátterében: mágia! MG, szerintem vedd le ezt a postot, mert keresztényként nem támogathatunk ilyet. ki tudja, milyen kilencéssel - öö, bocsánat, hatással lesz az emberekre!

Mattheo Guilleaume 2008.04.28. 11:13:12

"Én csak azt nem értem, mi köze ennek a szexuális önmegtartóztatáshoz Amerikában."

No, ezt bevallom én sem. De úgy látom Amondo, mostanság az ilyen nehezebb feladatokra álltál rá. Anorexia és angyalok kapcsolata (forrás: magánlevelezés), most pedig ez.

No mindegy, hátha vki ezt is megfejti...

Amondo 2008.04.28. 14:40:11

Na jó, elárulom, hogy jön ide a szexuális önmegtartóztatás. Mattheo az utóbbi napokban lelkesen gyűjtött anyagot ehhez az amerikás szexes témához, ezért mikor megjelent ez a bejegyzés, azt gondoltam, hogy ez biztos a kutatás eredménye lesz.

Mikor elolvastam, egy picit elbizonytalanodtam. Persze, ismerve Mattheót, rögtön azt feltételeztem, hogy a téma olyan mélységeibe merült le és olyan titkos összefüggéseket tárt fel, melyeket mi, egyszerűbb emberek már nem tudunk követni. Azt hittem tehát, hogy itt az amerikai szexuális önmegtartóztatás leglényegét ragadta meg Mattheo a rá jellemző tömörséggel, csak az összefüggés valahogy elsiklik az én gyakorlatlan tekintetem előtt.

Mattheo Guilleaume · http://elmondo.blog.hu 2008.04.30. 15:00:24

Bocs, Pali, de a megoldást írtam, hogy ne. Viszont a linket betehetnéd még egyszer. Lécci... (:

(Egy kimoderált hozzászóláshoz.)

Edmond 2008.04.30. 15:25:18

Na és mi van a dolog hátterében, kedves csg?

Mattheo Guilleaume 2008.04.30. 21:48:22

"Na és mi van a dolog hátterében, kedves csg?"

Te csg, kedves, el ne mondd nekem, hogy mi a megoldás, mer én tégedet úgy kimoderállak...

Edmond 2008.05.01. 10:47:45

"Te csg, kedves, el ne mondd nekem, hogy mi a megoldás, mer én tégedet úgy kimoderállak..."

Reményik Sándor: Szól a cenzor

Szól a cenzor: Vétó; megtiltom ezt.
E hasáb üres marad és fehér! –
s az üres lapon gyúlnak lángbetuk,
Betuk: mint a tuz, betuk: mint a vér.

Szól a cenzor: Vétó; hatalmam nagy;
A semmiségbe vetlek vissza én! –
S a fehér lapról láthatatlan sorokban
Feltámad az elítélt költemény.

Szól a cenzor: Álom, megfojtalak,
Hogy lásd a napfényt: én megtiltom Néked!
S szól az Ige: én öröktol vagyok
S nem érintnek halálok, születések!

Szól a cenzor: Ez férfimunka volt,
Ma nem olvasta senki e lapot! –
S szól a fehér lap: tévedsz, jó uram,
Látatlanul mindenki olvasott!

Mattheo Guilleaume 2008.05.01. 21:55:47

1:0... oda...

juliet 2008.05.08. 10:57:24

Az a csoda, hogy bekerültünk a francia híradásokba. Eddig azt hittem, ez Urinak köszönhető, de most elbizonytalanodtam a Guilleaume-ok származását illetően.

Mattheo Guilleaume 2008.05.08. 13:39:35

Én meg azon gondolkodtam, hogy ki az az Uri. Mer hogy a Fogság című Spiró regény főszereplője az rendben van, csak a francia híradásokkal való kapcsolata nem volt egy darabig világos. Aztán leesett, hogy ez az Uri nem az az Uri... (:
süti beállítások módosítása