El Mondo blog

„Látni tanulok. Nem tudom, miért, de bennem most minden mélyebbre hatol, és nem marad ott, ahol eddig leülepedett. Erről a belső tájról nem tudtam eddig” (Rainer Marie Rilke).

Bővebben (rólunk)

Ha tetszett...

Egyébként...

Szeretjük az értelmes vitát, bírjuk az őszinte kérdéseket és elviseljük a beszólásokat. Kulturált, intelligens olvasóink iránti tiszteletből moderáljuk a durván személyeskedő, tahó kommenteket.

Utolsó kommentek

Kontakt

Olvasói leveleket: a bloggal kapcsolatos metsző kritikát, netán baráti vállveregetést, netán kéziratokat az elmondo.mekdsz kukac gmail.com címre várunk.

2006.10.11. 17:32 Éhezőművész

Agysejtjeink jövője

Biztos nem én voltam az egyetlen, akinek tetszett az MTV reklámja, amiben az emberi agyra utalva hirdették, hogy mentsük, amíg menthető. Végre valaki jól beolvasott a - fél ország által szídott, de az egész ország által nézett - kereskedelmieknek, akik nem is csak műsoraikkal, de a félelmetes mennyiségű és hangerejű reklámokkal is olykor már-már fizikailag érezhető agysejt-pusztítást végeznek.

A remény most felcsillant: ezen a héten országos szinten Reklámhét van. A program célja kissé ugyan homályos, de nagyjából éppen az - általam is képzett demagóg módjára meglovagolt - reklám-ellenes közhangulatot próbálja meg csitítani. Mert hogy van olyan, hogy reklám-kultúra, meg jó reklám is van, csak itthon kevés. Több értelmes hirdetés - ez kell nekünk. Mondjuk, ha az ember a program honlapjára (www.reklamhet.hu) kattint, éppenséggel egy gimnazista időket idéző, erőltetetten szellemeskedő reklámot hallhatunk, ami a Reklámhetet hirdeti. (Nem is értem, hogy adhatta Geszti az @RC-át a programhoz, neki éppenséggel akadtak már színvonalas megnyilvánulásai a szakmában.)

Mindegy. Itt egy jó kezdeményezés, a program még péntekig tart, talán lesz is valami előrelépés. Már annak is lehetne örülni, ha több cég venné fel a minőségi szemléletet a mennyiségi helyett: költsön kétszer annyit a reklám előállítására, és legyen fele annyi megjelenések száma, én garantáltan többet fogok fogyasztani, és ugye a legkisebb is számít. A Reklámhét akkor is jó ötlet, ha azért hívták életre, mert a nézők egyre inkább elkapcsolnak a reklámokról, és nem az vezérli, hogy a hirdetések végre emberként kezeljék a fogyasztót. Másik remény, hogy a tudomány is fejlődik: nemsokára csak helyi érzéstelenítés, egy kis lyuk a koponyán és egy adag új sejt kell majd a megsérült agysejtek gyógyításához.

Szólj hozzá!

Címkék: média marketing


A bejegyzés trackback címe:

https://elmondo.blog.hu/api/trackback/id/tr43151344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása