Biztos nem én voltam az egyetlen, akinek tetszett az MTV reklámja, amiben az emberi agyra utalva hirdették, hogy mentsük, amíg menthető. Végre valaki jól beolvasott a - fél ország által szídott, de az egész ország által nézett - kereskedelmieknek, akik nem is csak műsoraikkal, de a félelmetes mennyiségű és hangerejű reklámokkal is olykor már-már fizikailag érezhető agysejt-pusztítást végeznek.
A remény most felcsillant: ezen a héten országos szinten Reklámhét van. A program célja kissé ugyan homályos, de nagyjából éppen az - általam is képzett demagóg módjára meglovagolt - reklám-ellenes közhangulatot próbálja meg csitítani. Mert hogy van olyan, hogy reklám-kultúra, meg jó reklám is van, csak itthon kevés. Több értelmes hirdetés - ez kell nekünk. Mondjuk, ha az ember a program honlapjára (www.reklamhet.hu) kattint, éppenséggel egy gimnazista időket idéző, erőltetetten szellemeskedő reklámot hallhatunk, ami a Reklámhetet hirdeti. (Nem is értem, hogy adhatta Geszti az @RC-át a programhoz, neki éppenséggel akadtak már színvonalas megnyilvánulásai a szakmában.)
Utolsó kommentek