El Mondo blog

„Látni tanulok. Nem tudom, miért, de bennem most minden mélyebbre hatol, és nem marad ott, ahol eddig leülepedett. Erről a belső tájról nem tudtam eddig” (Rainer Marie Rilke).

Bővebben (rólunk)

Ha tetszett...

Egyébként...

Szeretjük az értelmes vitát, bírjuk az őszinte kérdéseket és elviseljük a beszólásokat. Kulturált, intelligens olvasóink iránti tiszteletből moderáljuk a durván személyeskedő, tahó kommenteket.

Utolsó kommentek

Kontakt

Olvasói leveleket: a bloggal kapcsolatos metsző kritikát, netán baráti vállveregetést, netán kéziratokat az elmondo.mekdsz kukac gmail.com címre várunk.

2006.10.31. 17:55 ficus

Interjú Morális Forradalom Pandával

Ki lakik ott keleten? / Morális Forradalom Panda. / Ki segít, hogyha gondod van? / Morális Forradalom Panda. / Ki mondja meg, hogy mit lehet? / Morális Forradalom - szün - Panda.

Morális forradalom van vagy zavargások? Céltalan autóborogatások, szélsőjobboldali hőzöngés vagy egy ország erkölcsi felháborodása? A válasz sokunk számára eldöntetlen, de most itt van velünk Morális Forradalom Panda, aki segít.

Morális Forradalom Pandával egy kávé mellett beszélgettünk politikáról, Magyarországról, úgy általában az élet kérdéseiről.

EM: Panda, neked, ha jól tudjuk, van tapasztalatod ilyen téren. Mi zajlik mostanában Budapest utcáin?

MFP: Nos, böff, én sajnos nem vagyok erkölcscsősz, az egy teljesen más szakma, annak is megvannak a maga szépségei. Én egy panda vagyok. Mint panda pedig megértem azt, ami történik. Mit mondhatnék?

EM: Ez persze érthető, de nem ad sok támpontot az olvasóknak, ugyebár.

MFP: Ja, igen, támpont. Mindenki támpontot szeretne kapni. Sajnos olyanom nincs. Én azt gondolom, hogy az emberek szeressék egymást, mert különben bús panda leszek. Dehát ezt mindenki tudja. Mégis zavarognak. Tulajdonképpen nem is értem, miért?

EM: Nos, ezt éppen mi kérdeznénk tőled, hiszen te, mint a nevedből is gondolnánk, a morális forradalom oldalán állsz. Vagy tévedünk?

MFP: Nem, nem tetszenek tévedni. Csakhogy én már rég elvesztettem az önbizalmam. Azt látom, hogy a világban sehol nem hallgatnak rám. Ahol meg mégis, ott előbb-utóbb atombombát kezdenek gyártani, meg ilyesmi. Sajnos én egy bús panda lettem. Ne haragudj, nem akarlak elszomorítani, mert nem szeretem, ha mások is elszomorodnak. Csak azt üzenem az utcán lévőknek, hogy tartsanak ki, van értelme, meg ilyenek. Különben bús...

EM: ...panda leszel. Hát, köszönjük.

MFP: Igazán nincs mit, de tényleg.


MFP-t innen raboltuk el.

További előismeret letölthető itten.

 


Szólj hozzá!

Címkék: gyurcsány forradalom etika


A bejegyzés trackback címe:

https://elmondo.blog.hu/api/trackback/id/tr29151375

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása